Monday, October 4, 2010

kucing stesen LRT Masjid Jamek~

salam kwn2...
hari ni aku nak cerita psl sekor kucing yg slalu ada kt stesen lrt masjid jamek..
warna kucing tu seakan2 HERO..
(sape xtau HERO klik sini)
ekor pon mcm HERO jugak, yg lain nya cuma dia ade cukup empat2 kaki nya & comot~

di sebab kan stesen msjid jamek ni mmg tmpt aku turun untuk ke pjbt, 
mmg boleh dikatakan hari2 jugak la aku nmpk kucg 2..
dalam manusia semua berkejar2 nak ke kerja, 
die mst ade kat tgh2 antara tangga belah kanan & tangga kiri..
relax je,sikit pon xde tanda die nak lari..
 mesti die da biase sgt dgn org rmai mcm tu..

yg membuat kan aku rsa nk bercerita sgt hari ni sbb pg td aku berkesempatan nak usap kepala si comot ni!!
kebetulan msa aku sampai, die pon baru nak trun tangga, 
bile die perasan org ramai trun dr tren, die berhenti seolah2 bg laluan untuk manusia2 ni lepas dulu...

HOW SWEET OF U SI COMOT!  =)
hehe... aku yg slalu nya tgk si comot ni dr jauh je, rase sgt bertuah dpt pegg die rini~

HE MAKES MY DAY... TOTALLY!
hrp2 pasni dpt lg bermanja2 dgn die..

SI COMOT STESEN LRT..

p/s: sadly... aku xsempat nak snap gambar die. dgn kamera phone yg xseberapa ni & manusia yg berkejar nak ke tmpt keje.. ='(
insyaAllah, rezeki lebih nnt aku beli kamera... aku snap pic byk2!!
=D

4 comments :

  1. hehe..
    m4rilyn... si comot la..
    :D
    will post it as soon as possible!

    ReplyDelete
  2. nak lagi rasa seronok cuba bagi die makan.mesti lagi puas hati..

    ala beli je makanan kering tu.lepas tu masukkan dlm tupperware kecik je.pastu bwk dlm handbag.dulu masa kita kerja kita buat mcm tu.
    lepas tu kawan kita gelakkan kita.kita wat tak kisah je.asalkan kite puas hati dpt tolong kucing terbiar..
    hehehe

    ReplyDelete
  3. yup2.. mmg ade niat cmtu..
    hehe
    kat stesen 2 pon sy rsa da ade org bg mkn, sbb 2 die slalu je ade kt situ
    n die jinak..
    xtakot org
    :D

    ReplyDelete

CommenT Here guys~~

~Tabung FurKids~