Friday, November 12, 2010

uptown.. kucing.. = (^_^)

salam..
lame nye tak update blog... bukan aku tak nak update, cuma tak ada masa..
maaf ye follower2 semua.. aku akan cuba sebaik mungkin lg...

rabu malam haritu(10/11/10), aku ikut buah ati aku maen futsal kat damansara.. 
lepas habis game mesti lepak minum2 dulu kat uptown..
byk nya kucing dekat situ.. tersengih je aku.. sukeeee... hehe
ade je yg lalu2, aku mesti panggil dtg dekat aku.. hehe

kucing first yg dtg dekat aku, kucing bunting..
besar betol perot die.. tapi aku xsempat nak snap pic die.. aku cam excited sampai lupe nak snap..
aku bagi die kibbles yang ade dalam beg ni, die makan sikit je.. maybe xbiasa dgn kibbles kot..
dah terbiasa makan sisa2 makanan manusia je..
kejap je die makan, dah jemu die tinggal hje kibbles 2.
lepas 2 lalu lagi sekor, warna putih tompok2 hitam.. heee... comell~
mata stim je.. haha.. muka ngantok..
die pon same, xbiase mkn kibbles maybe..


hehe... kejap makan, kejap angkat kepala.. ape la die pikir tah..
die ni pon makan tak habis..  maybe jugak die dah kenyang kot...
die blah tak jauh pon.. hehe
die melepak kat dalam ni pulak.. hehe...
ingatkan die nak poopoo... tapi x, die lepak je dalam tu.. hehe
tgh tgk budak ni, tibe2 dgr bunyi pinggan berterabur.. 
nampak die ni tgh memunggah pinggan yg pelayan ni kumpul dlm baldi..
dtg sorg pelayan indon perempuan, sepak kucing ni.. sy tgk je indon 2.. ati terbakar je!
huh... boleh je kalau die tolak elok2 kucing 2.. 
tak lame lepas tu kucg ni lalu kat meja sy... yang ni sombong sket.. 
susah nak dpt pegang die.. tp mata dia.... cantik.... memukau.. bulat~
masa sy bagi die makan, kucing yang putih tompok2 2 da melepak atas kerusi meja sebelah..
ade lagi sekor tgh tgk je si mata bolat ni makan.. tp bile panggil die xnak dtg..
lepas die makan, aku cuba lagi nak pegang die, pegang je blkg bdan die terus rebah terbaring..
hahaha... drama king betol! 
aku usap2 badan die sikit, lepas tu sebok nak menggigit.. haha.. nak maen ye..
tapi mata die mmg cantik lah.. jenis kucing bulu panjang ni.. 
tapi sebab tak dijaga kan, bulu die nipis je.. tapi lembut sgt~
setakat ni je lah untuk kali ni.. nanti aku cerita lagi ok?
adios... =)




2 comments :

  1. sedih tiap kali jmpa stray cat sbb xmampu nak bwk pulang semua :(

    ReplyDelete
  2. 2 la.. kesian..
    mmg rsa nak bawak balik semua nya...
    sy da ade cita2..
    insyaAllah.. ade rezeki sy nnt...
    =)

    ReplyDelete

CommenT Here guys~~

~Tabung FurKids~