Saturday, December 4, 2010

im BLACK! im FIERCE!

assalamualaikum..
si itam ni selalu ade kat kaki lima tepi sungai klang..
dekat pejabat pos & laluan ke pasar seni..
setiap kali aku lalu situ mesti die ade.. 
manja sangat2..

msa ni die da sudah mkn..


macam puma kan?
im BLACK! im FIERCE!

aaiip.. dok diam2 laaa

dodok atas kaki pulakk
meh nak kish sket!
bye syg.. jumpe lg nnt.. aku bwk mknan lagi ok

jangan la ikot.. aku nak balik opis laa
saje je bagi aku berenti dan pelok ko lg kan..
tgk la lembiknye die.. gerammmm~



3 comments :

  1. hehe...seronok si itam tu dpt merasa kasih sayang cik bella, maceh cek bella ;)

    ReplyDelete
  2. MM: hehe... kucing 2 adalah obsesi sy.. no need to thank me.
    sy yg time kasih kat kucing 2 sebab sudi manje2 ngn sy..
    ishhh~ geram! manje sgt
    hehehehe

    ReplyDelete
  3. Kucing hitam saya bernama Bellack. Tak fierce, but manja ;)

    ReplyDelete

CommenT Here guys~~

~Tabung FurKids~