Saturday, January 22, 2011

si comot stesen LRT 2~

assalamualaikum kawan2...
selamat hari SABTU!
:D
ingat lagi tak aku pernah cerita pasal si comot stesen LRT dulu?
kalau tak pasti klik SINI @ SINI...
tak pernah berkesempatan nak tangkap gmbr dia..
tapi aku dah janji nak tangkap jugak gambar dia kan..
so aku da dapat tangkap dah minggu lepas!
dan rezeki aku jugak, aku dapat jumpa dengan manusia yang baek hati bagi si comot ni makan..
=) 
ini dia si comot stesen LRT...
TARAAAAAAAAAA!!!~~~~

sory la ye.. rambut aku mengganggu..
kelam kabut masa ni sebab orang baru turun LRT..
sesak~

dia tgh makan wet food dari akak yg memang selalu bagi dia mkn..
aku tengah usap2 si comot ni, akak tu datang kat aku & keluar kan wet food prodiet,
aku senyum lepas tu aku tanya la..
aku: "akak selalu bagi makan die ke?"
akak: "a.ah.. awak pon bagi die makan ke?"
aku: "tak lah akak, sebab selalu sampai sini saya da lambt nak pegi keje, lagi pun orang ramai.. tapi saya perasan jugak kalau die ada, mesti die tengah makan. saya igt org rapidkl yg bagi.. 2 saya xrisau sgt.. rupa2 nya akak.."
akak tu senyum pastu jawab "kadang2 kalau die ni(si comot) tak de dekat sini, ati akak susah. risau kena langgar je sebab dekat sgt dgn jalan besar. tapi kadang2 kalau die xde belah sini (sentul), die mesti ade kat seberang sana (ampang).."

lepas tu akak 2 mintak diri sebab lambat dah nak g keje.. hehe..
aku kebetulan pagi tu awal, so boleh la nak berenti sembang2 sekejap..
Alhamdulillah.. masih ada mereka2 yang ambil berat pasal haiwan2 terbiar macam comot ni..
aku senyum je sepanjang2 aku berjalan ke pejabat..

p/s: harap2 boleh jumpa lagi ramai lepas ni.. amin~


No comments :

Post a Comment

CommenT Here guys~~

~Tabung FurKids~