Wednesday, February 15, 2012

macam2 ragam.. -kid-

Assalamualaikum kawan2..
entry kali ni xmau banyak2 tulisan.. sebab aku xpandai sangat nak mengarang..

aku banyakkan gambar.. ok?
kali ni aku nak share gambar2 ragam kucing aku yg 1st ni..




suke sangat tidur mcm ni..

yg lain2 tu prop ok. haha

kadang2 xtido pon, tapi memang suke lenggang perut cmni

org tido, die tido

atas tangan kite pon die bantai jee

mimpi jadi superman

mimpi berkung-fu kot..
kemain lagi genggam penumbuk..

aku study, die tido lagi..
terkangkang depan ilmu plak tu

dalam bakul pon boleh..

atas meja study pon ok..

ni bukan tido.. kena gosok tengkuk sampai cmni.. haha

ni gaya tidur kangaroo

gedebabnye budak nih!

tido dalam sarang..

ape gelak2.. suke eh..
pernah dengar tapak kaki ku di muka mu.. haha

terbongkang je keje.. walau apa jua tempat & keadaan sekalipun.. hehe


13 comments :

CommenT Here guys~~

~Tabung FurKids~